Sunday, May 16, 2010

Maklumat Serahan Hardcopy Tugasan

Maklumat Serahan Hardcopy Tugasan

Tarikh akhir untuk softcopy ialah Ahad 23 Mei 2010 sebelum 6 petang.
Tarikh akhir untuk hardcopy ialah Isnin 24 Mei 2010 sebelum 6 petang.

Untuk penyerahan hardcopy tugasan ZZZT1043 sila, samada,

(1) Datang sendiri ke bilik saya di No 17, Tingkat bawah, Bangunan Pusat Pengajian Umum dan masukkan ke dalam peti surat di hadapan bilik saya(Isni hingga Jumaat 8am-6pm sahaja); atau

(2) Pos menggunakan alamat pos berikut:

Ahmad Zamri Mansor
Pusat Pengajian Umum
43600 UKM Bangi
Selangor Darul Ehsan


Selepas hantar sila maklumkan dengan menaip mesej sms ke hp saya 017-2078910 atau tinggalkan pada ruangan Chatango 'Tanyalah Ayahlong'.

Untuk menyemak samada salinan softcopy sudah diterima oleh saya atau belum, sila rujuk blog atau klik. Sekian terimakasih.

Untuk menyemak salinan hardcopy, di bawah ialah kertas kerja yang saya telah terima setakat 24 Mei 2010.

  1. Harmoni
  2. Salam
  3. Dinamik
  4. Adnin
  5. Jamung Sahara
  6. Badiuzzaman
  7. Muslim United
  8. Murabbi
  9. Az Zahra
  10. Hasliza, Hasniza, Maheran dan Norazah (nama kumpulan tidak dinyatakan)
  11. Afendi, Zuhaimi, Shafiq dan Adham (nama kumpulan tidak dinyatakan).
  12. Muhammadon


Perhatian: Sekiranya kertaskerja tidak sampai sebelum 27 Mei, mungkin markah tidak dapat diberi kerana saya perlu hantar markah kepada ketua kursus.

No comments: